صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران تأکید کرد:
اطلاع رسانی، ضرورتی انکار ناپذیر در فعالیت‌های تجاری

 

معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و تولید خبر و محتوای رسانه‌ای در عصر ارتباطات یادآور شد: غفلت از حضور رسانه‌ای موجب ابهام در امر اطلاع رسانی شده و بخش اعظمی از خدمات سازمانی مغفول می ماند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در نشست شورای مدیران سازمانی که با حضور معاونان و مدیران کل این سازمان برگزار گردید، سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان و رسانه ها را سه رکن اثرگذار بر تجارت خارجی کشور توصیف کرد که با هم‌افزایی در کنار یکدیگر در مسیر درونزایی و برونگرایی اقتصاد حرکت می‌کنند.

وی فعالیتهای انجام شده در سازمان توسعه تجارت ایران در طول سال‌های اخیر از جمله اپلیکیشن تاجر، داشبورد مدیریتی، اقدامات انجام شده در خصوص بازگشت ارز، کمیته‌های اقدام صادراتی و اقدام ارزی مباحث مربوط به مرزها و کارت بازرگانی، میزهای کالایی و کشوری را اقداماتی بسیار ارزشمند توصیف کرد.

 معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، از معاونان و مدیران‌کل این سازمان خواست با توجه به اهمیت اقناع افکار عمومی در خصوص فعالیت‌های دلگرم کننده،  نسبت به اطلاع رسانی خدمات انجام شده تلاش بیشتری نمایند.

 

 

 تاریخ انتشار:1399/06/29  ساعت درج:١٣:٠٥  شماره خبر:٩٤٨١  بازدید:437

  نسخه چاپي


خروج