صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
ابلاغ شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی

 

شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور که در اسفندماه سال 97 توسط سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شده بود پس از بازنگری، در تیرماه سال جاری مجددا ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس این شیوه نامه، تشکل های صادراتی وابسته به اتاق های بازرگانی و تعاون و شرکتهای مدیریت صادرات میتوانند نسبت به ایجاد مراکز تجاری و بازاریابی به یکی از روش های ایجاد مرکز دائمی نمایشگاهی با ارائه نمونه محصولات و با هدف بازاریابی محصولات ایرانی، مرکز فروش کالا و خدمات شرکت های ایرانی و مرکز خدمات مشاوره صادراتی و بازاریابی و تحقیقات بازار اقدام کنند.

وی افزود: کارگروه مراکز تجاری در سازمان توسعه تجارت ایران و با عضویت اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و وزارت امور خارجه، سیاستهای راهبردی مراکز تجاری و بازاریابی را تدوین و نسبت به موضوعات مرتبط رسیدگی می نمایند.

معاون توسعه بازارهای صادراتی بیان داشت: تشکل های صادراتی متقاضی ایجاد مراکز تجاری می توانند تقاضای خود را به همراه طرح مورد نظر به سازمان و یا معاونت امور بین الملل اتاق ایران یا معاونت بین الملل اتاق تعاون ارسال کنند.

گفتنی است، دستورالعمل نحوه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی در سایت سازمان توسعه تجارت ایران در دسترس است.

 

 

 

دانلود فايل : pdf_فایل_دستورالعمل_مراکز_تجاری_سال_98.pdf ( 539KB )

 تاریخ انتشار:1398/05/24  ساعت درج:٠٨:١٧  شماره خبر:٨٣٥٤  بازدید:905

  نسخه چاپي


خروج