صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
بهره برداری از فاز اول سامانه میز الکترونیک خدمات در سازمان توسعه تجارت ایران/ کاهش 70 درصدی مراجعات حضوری

 

 

 سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران از کاهش میانگین 70 درصدی مراجعات حضوری و به این سازمان و صرفه جویی در 100هزار برگ کاغذ با بهره برداری از فاز اول سامانه  میز خدمات الکترونیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی، با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران در جهت تکریم ارباب رجوع، تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات تجاری و شفاف سازی هرچه بیشتر فعالیت ها و اقدامات این سازمان، الکترونیکی کردن خدمات و تبادل اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده و به مرحلۀ اجرا درآورده است که در برخی از خدمات مانند حوزه نمایشگاه 100 درصد مراجعات حضوری کاهش داشته است .

وی با تأکید بر کاربر پسند بودن فضای طراحی شده در سامانه خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: با ارزیابی اهمیت نیازمندی به سیستم یکپارچه خدمات رسانی و سیستم یکپارچه تصمیم برای مدیران، میز خدمات الکترونیک راه‌اندازی شد و از این پس در خواست کنندگان خدمات با مراجعه به سامانۀ سازمان و ثبت نام، از 18 خدمت ارائه شده در سازمان بهره برده و پس از فعال سازی کارتابل الکترونیکی درخواست کنندگان در میانگین مدت 24 ساعت به درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ثبت بیش از 1000 درخواست از سوی 619 متقاضی حقیقی و حقوقی در سامانه خدمات الکترونیک سازمان گفت: هدف اصلی ما کاهش دغدغه واحدهای تولیدی و شرکت های صادراتی در ارتباط با سازمان و شفاف‌سازی و اطلاع رسانی به موقع است و در همین راستا نگارش جدید پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران رونمایی خواهد شد .

 

 

 تاریخ انتشار:1398/03/08  ساعت درج:٠٢:٣٧  شماره خبر:٨١٧٤  بازدید:1298

  نسخه چاپي


خروج