صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت ایران در صدور مجوزهای نمایشگاهی

 


سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از برنامه‌های این سازمان  در راستای توانمندسازی بنگاه های تولیدی و صادراتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان در نظر دارد با بکارگیری ظرفیت های داخلی و خارجی گام های موثرتری در جهت آشنایی جامعه تجاری کشور با آخرین دستاوردهای بازاریابی کالا و خدمات کشور در زمینه های مرتبط بردارد.

وی افزود: با ایجاد تغییراتی در رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه ها به مثابه بخشی از این بستۀ رویدادی تلقی شده و مجوز سازمان برای برگزاری بسته رویداد تجاری اعطا خواهد شد.

سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری گفت: این بسته‌ها شامل برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های تخصصی، جلسات رو در رو (B2B)، تهیه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی با موضوع معرفی صنعت مرتبط با موضوع نمایشگاه، برپایی غرفه های اطلاع رسانی در نمایشگاههای داخلی و خارجی و میزبانی از هیئت های خارجی بوده و سایر موارد که برای برگزاری در طول یک سال از سوی مجری متقاضی برنامه ریزی شده، صادر می شود.

سلیمی در پایان تأکید کرد: معیار صدور مجوز هر سال، ارزیابی رویدادهای تجاری برگزار شده و محاسبۀ  امتیازات مربوطه خواهد بود.

 

 تاریخ انتشار:1397/11/01  ساعت درج:١٠:٤٣  شماره خبر:٧٧٧٢  بازدید:1869

  نسخه چاپي


خروج